Pääsin tänään yllättävän aikaisin töistä, joten päätin tiskata ja vaihtaa lakanat vielä viimeisen kerran (nyyh...). Viiden päivän päästä lähtee muuttokuorma Espanjaan, mutta en ole vielä edes aloittanut pakkaamista. Olen kyllä suunnitellut jo laatikoiden hankkimista (ok, ei vakuuta varmaan ketään) sekä käynyt läpi kaikki vaatteeni. Kirpparikuormaan joutuu noin tonni vanhoja tai muuten vaan käyttökieltoon tuomittuja kenkiä, laukkuja, mekkoja, toppeja ja hameita.

Huomenna kummisetäni (sähkömies) ja isäni (muuten vaan tosi taitava tyyppi) tulevat tekemään nolon pitkäksi vierähtäneen remonttini loppuviimeistelyt (yli vuosi yhden pikkuyksiön kunnostamiseen on ehkä vähän liikaa?). En tiedä pitäisikö minun olla silloin pois tieltä vai täällä auttamassa. Veikkaan, että kunhan remonttioluet ja ruoka on järjestetty, olen pelkkää hengitysilmaa kuluttavaa rekvisiittaa.

Nyt alan miettimään kuumeisesti mitä pukisin tänä iltana päälleni, sillä olen lähdössä ulos (luonnollisesti). Siskoni on kieltänyt minua ostamasta uusia vaatteita Suomesta, sillä (minut ilmeisen hyvin tuntien) väittää sen olevan turhaa kun kuitenkin sekoan shoppailemaan heti Espanjaan päästyäni. Mutta siihen on vielä kaksi viikkoa (!!!) ja joudun elämään siihen asti Suuressa Vaatetuskriisissä! Apua!