Minusta halutaan leipoa meidän talon oma Obama.

Naapurit jo vuosi sitten yrittivät taivutella minua taloyhtiön presidentiksi, jotta nykyinen presidentti ja hänen hirmuhallintonsa kätyri alias kyttärinainen saataisiin kuriin. Nykyinen presidentti halutaan pois, sillä hän (puskaradion mukaan) tekee omiaan taloyhtiön hänelle suomin valtuuksin. Lisäksi meidän taloyhtiössä presidentin virka on palkallinen, joten sekin ketuttaa naapurikuntaa – he eivät haluaisi maksaa nykyiselle presidentille penniäkään taloyhtiön varoista. Lisäksi naapurit osasivat kertoa minulle, että nykyinen kyttärinainen, joka todellakin kyttää jokaisen jokaista liikettä ja valittaa joka inahduksesta, on saanut presidentin pikkusormensa ympärille, joten heidän kahden hirmuhallinnosta on meille rauhaa ja sopua rakastaville kanssaeläjille pelkkää harmia.

Suunnilleen näillä sanoilla naapurin setä yritti puhua minua ympäri asettumaan ehdolle. Hän itse lupasi ryhtyä varapresidentiksi, mutta naapuruston väki haluaisi minut presidentiksi kuulemma siksi, että puhun taloyhtiön kaikkia kieliä – suomea, espanjaa ja englantia. Yritin vastustella, etten minä voi ryhtyä presidentiksi kun olen niin pihalla talon asioista, mutta siihen naapuri vastasi, ettei se haittaa, sillä naapurit kyllä auttaisivat minua kaikin tavoin. Kunhan vaan saadaan nykyinen tyyppi pois. Ja loppujen lopuksi ei minun tarvitsisi muuta tehdä kuin soitella huoltoyhtiöön silloin kun vaikka hissi menee jumiin.

Niin minä sitten presidenttinä pelastaisin koko taloyhtiön kyttäritädin ja liian omatoimisen presidentin kynsistä ja kaikki huutaisivat yhdessä hurraata. Kuulostaa ansalta...