Olin jo nukkumassa eilen, kun puhelin soi. Vastasin siihen puolitokkurassa, mutta en tajunnut kuka toisessa päässä oli tai mitä se tahtoi. Joku nainen kirkui jotain espanjaksi - en tajunnut sanaakaan. Laitoin puhelun poikki.

Sitten sama numero soitti uudestaan. Olin jo enemmän hereillä, ajattelin että kiva pilari. Itkuisa nainen huusi jotain, ja yritin kysyä mitä se haluaa. Se kysyi olenko Alma. Olen. Lisää huutoa ja itkua. Puhelu katkeaa.

Puhelin soi uudestaan. Sama homma. En tajunnut mitään kun sen naisen puhe oli niin sotkuista, mutta yritin kysyä mikä hätänä. Ainut mistä sain selvää, oli oma nimeni, ja lopulta lause "...olen sen tyttöystävä...". Siis iik!! (tu-tum, tu-tum, tu-tum) Kenen tyttöystävä? Miksi se mulle soittaa? Miten se tietää mun numeron? Yritin kysyä mitä hittoa, ja nainen kysyi minulta yritänkö leikkiä sen kanssa. (No en!!) Kuulemma huono idea. Just. Ja taas puhelu katkeaa.

Katsoin tarkemmin numeroa josta puhelut oli soitettu - suuntanumero +212. Siis Marokosta, kertoi puhelinluettelo. Ööö? Yritin saada uudestaan unen päástä kiinni, mutta se osoittautui melko hankalaksi. Pitäiskö mun nyt koittaa lähettää viesti siihen numeroon? Olla vaan niinku en oliskaan? Hjelp!!!

ps. olisin kyllä tajunnut jos se olis sanonut jonkun mun tutun nimen...ainakin luultavasti...