Mulla on liput Dadid Bisbalin konserttiin! Mulla on liput Dadid Bisbalin konserttiin! Mulla on liput Dadid Bisbalin konserttiin! Mulla on liput Dadid Bisbalin konserttiin! Mulla on liput Dadid Bisbalin konserttiin! Haaahhhaahahaahahaaa!!!! (Peppiina kyllästy jo kuuntelemaan tota.) No kaikki ei varmaan ees tajuu mun iloa, mut ainakin Prinssi uljas osaa arvostaa tätä. Ostin eilen Málagasta kaksi viimoista lippua (oisin halunnu kolme), kävi siis tsägä. Täällä kun liput täytyy käydä ostamassa henkilökohtaisesti jostain levykaupasta. Ei puhettakaan siitä, että lippuja voisi varata esimerkiksi netin kautta. Puhelimella voi kuulemma soittaa ja kysyä, muttei lippuja saa kuitenkaan varattua. Niiiiiiiiiiin persiistä nää jotkut asiat. Siis että helpomminkin vois asioita hoitaa... Mutta nyt mulla on kuitenkin ne liput!!!! Konsertti on 9.6. Sekoan!!! Jihuu!!!

Syksyllä Málagaan tulee Alejandro Sanz, ja siihen konserttiin on pakko päástä! En vaan tiedä yhtään milloin ne liput tulevat myyntiin tai kuka haluaisi tulla mukaan. Luultavasti kaikki tietysti :) No, se on sen ajan murhe...

Heippa ja suukkoja!!!